September 16, 2015

Korang tau tak #1: 5 keistimewaan Anggur Muscadine



Korang penah dengar cik merah VIVIX..kebiasaannya, bila pengguna2 nak risik2 the best product of Shaklee, SID sure akan suggest vivix..apa laa yang special sangat dengan ayaq merah masam2 nie?


Dan standard akan dengar respon dari pengguna, “alaa…sah2 SID nie nak promote barang paling mahal..pastu claim the best product” :P

Huda rasa ayat nie siapa2 pun akan cakap camni kan..bukan untuk Shaklee jer, apa2 jenama jer laa..macam kita p supermarket, sure promoter nak jual barang paling mahal kan..untung2 rezeki dia dapat extra gaji bulan tu kalau kita jadi beli barang dia..

Untuk Shaklee, takde kurangnyee pun…memang laa untung lebih sikit kalau dapat jual vivix nie (sebelum GST laa..sebab lepas applied GST, GST diserap kepada harga ahli jer..retail price maintain sama), tapi ada benda yang lebih penting kita semua patut tahu mengenai VIVIX nie..apa tu?

Tadaaaaaaaaa…



Anggur muscadine nie sebenarnya salah satu daripada EMPAT ramuan semulajadi yang digunakan untuk produce vivix nie..jom kita risik2 pasal anggur nie:

1.       KEISTIMEWAANNYA adalah SAIZ nya..buah anggur nie memang lain dari yang lain..besar sebji bola golf tau..bole bayangkan tak kalau kita nak makan macam mana? Jenuh laa berapa kali nak kunyah..hehe

2.       SATU2NYA anggur yang mempunyai lebih satu kromosom..habis tu ada berapa? untuk apa kromosom nie?Anggur muscadine nie yang juga di kenali sebagai anggur LIAR mempunyai 20 kromosom !! untuk apa banyak2 kromosom nie ek? Dengan pasangan tambahan kromosom, ia menyediakan lebih banyak faedah kesihatan, fungsi imun yang lebih tinggi dan sifat antioksidan yang lebih kukuh.

3.       TERBAIK mengandungi resveratrol dan asid ellagik iaitu sejenis polifenol. Dua jenis bahan ini tiada dalam buah anggur biasa. Asid Ellagik ini berperanan menghalang atau menghentikan bahan kimia penyebab kanser, juga anti virus dan anti bakteria.

4.       BERBEZA dengan anggur biasa, anggur muscadine mengandngi 6 KALI GANDA lebih resveratrol.

5.       Bertambah MENARIK dengan kandungan tinggi flavonoid dan serat berbanding nasi dan oat.

haaa tertarik kan..dah nampak kan betapa mahalnya ramuan vivix itu sendiri, fungsi dan sifat anggur muscadine itu sendiri..jadi harga memang laa setanding dengan kualiti kan..kalau nak menikmati kebaikan anggur muscadine atau muscat ini di dalam satu botol yang mudah dan penuh kebaikan, minum jer VIVIX :)



+++++++++++++++



Huda 013 4808286
Facebook Nurulhuda Azmi

No comments:

Post a Comment